• (Android) Menara pertahanan raja mod banyak syiling

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Menara pertahanan raja ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Menara pertahanan raja IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod banyak syiling ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Menara pertahanan raja 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    bagus..tapi permainan yang sangat sukar..bukan untuk kanak-kanak..

    dan tiba-tiba ada gerombolan, menara anda yang telah dinaik taraf sepenuhnya, hanya mencontengnya hehehe belanjakan sedikit! Tahap tidak boleh dilakukan tanpa membayar... pay2win... seperti yang lain di luar sana. kenapa saya masih menggunakan tablet? Saya ingin membeli permainan dan mempunyai semua fungsi ... adakah konsep permainan itu mati pada tablet?? over all, permainan yang agak membosankan

    Terlalu banyak iklan yang membekukan permainan menyebabkan anda dimulakan semula selepas setiap peringkat. Malah memasang semula permainan tidak menghentikan pembekuan

    Tidak boleh memilih musuh yang akan diserang, seperti yang pertama adalah idea yang baik sebelum pintu keluar (?)

    Terlalu membayar untuk menang untuk citarasa saya.

    Tower pagtatanggol hari Diskarte wjd

    Sila berikan lebih banyak gelombang pada permainan ini

    Permainan yang bagus

    lurus ke hadapan dan mudah untuk diambil dan dimainkan!

    permainan yang menyeronokkan, tetapi pengisaran yang tidak berkesudahan terhadap dinding pepejal menjadi lama dengan cepat...dan anda mendapat seperti 12 tahap dan 3 atau 4 yang pertama jangan benarkan anda menggunakan segala-galanya jadi walaupun perkara yang mudah terasa sia-sia dan terperangkap, beritahu saya jika anda menurunkan tahap pengisaran kerana ini ADALAH permainan yang menyeronokkan, hanya kekurangan perasaan kemajuan.

    Permainan ini memaksa menggunakan wang tunai untuk lulus dari 15.

    Selepas hari ke-25 anda tidak mendapat hadiah harian lebih baik 80 delima saya rasa seperti ditipu

    Ia menyeronokkan, tetapi ia memihak kepada orang yang mempunyai poket yang lebih dalam daripada saya. Saya ingin menghabiskan permainan tetapi sampai ke tahap yang anda perlu menghabiskan masa yang tidak masuk akal untuk bermain atau mengeluarkan banyak wang.

    Skrin ketinggalan dan tidak boleh dimainkan.

    Terlalu lembap apabila semua menara anda mencapai tahap maksimum.

    Menara pertahanan raja Strategi qwsa

    Mengambil jalan untuk menakutkan lama untuk memuat turun dan jika saya semut di gedung aplikasi dan telefon saya tidur, ia akan berhenti memuat turun tidak pernah mendapat peluang untuk memainkannya, saya semut akan kekal di telefon saya selama satu hingga dua jam dalam apl simpan itu palsu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    teruk

    Mencabar...level 5 aja dah susah

    Ia sangat menyeronokkan dan saya suka permainan ini. Semoga anda menikmati pertahanan menara ini

    permainan yang hebat. kadar bingkai yang lancar dan sebagai pendahuluan, kebanyakan permainan bergantung pada transaksi mikro. permainan ini tidak begitu. permainan yang menakjubkan lelaki

    Semua 1 bintang kerana anda telah menyingkirkan bonus harian selepas kemas kini terkini. Bawakannya semula......

    Ini adalah miss under stand

    Tower Defense King સ્ટ્રેટેજી avdu

    Ft

    bagus dan bagus. Anda akan menikmatinya.

    Bayaran klasik untuk bermain. sampah. Mereka juga tidak menyimpan kemajuan anda jika anda cuba log masuk semula. Jadi.....dua kali sebagai sampah.

    Membosankan dan tutorial terlalu panjang dan tidak menerangkan dengan baik.

    Menyukai permainan ini, tetapi iklan selepas SETIAP PERKARA setiap pusingan (bukan menyimpan tetapi rasanya seperti itu) Saya melakukan peta pertama untuk elit adalah menyeronokkan, tetapi semuanya mempunyai iklan, dan saya maksudkan segala-galanya

    Semua peringkatnya telah selesai dengan tahap kasunod pa po ba na

    Permainan yang baik

    Tak best

    Sejujurnya saya suka permainan ini. Saya telah memuat turunnya setiap beberapa tahun untuk seketika.

    Atlantis: Alien Space Shooter Akcija rvb

    Meh

    Bes sangat game ni

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :